標題:

14歲男孩減肥 幫編時間表 (20Points)

發問:

14歲 , 男孩 , 約160CM , 7X KG 想減肥 , 我已經幾個月冇高過 , 有咩方法可以幫到我 ? 可唔可以幫我編個時間表 , 我都係禮拜一到五要返學 , 同埋我應該食咩 ? 洗唔洗戒D咩習慣 ? 我屋企附近有籃球場 , 但我自己一個去又會驚 , 點好 ?

最佳解答:

咁大個仔 j都識打竟然驚一個去打波 5打波 咪跑步lor

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

籃球 eat little
arrow
arrow

    gabrieh6vn0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()