標題:

有關工聯會的黏土班課程

發問:

想問有無人參加過工聯會的 “黏土班課程”。。。我想參加下季的課程,我本身在其它地方有玩開黏土課程, 想知道工聯會的導師是採用什麼牌子的顏料?是每支顏料買還是要整盒買下來??有否曾參加過的朋友回覆一下!!另外不知道工聯會的導師會否有notes提供? 其實我最想學 黏土班的“公仔屋~百子櫃” 因其它地方學百子櫃真的太貴了

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我幾年前有報過,入屯門返學,個導師教做花十分靚,因為上堂前見有學生交功課。 但公仔屋.....,無話好唔好,睇你要求高唔高,及你底子好唔好,如果你好過佢,咁你會失望。 後來我買日本書自學,日本人水準十分好,圖片教學十分清析,獲益良多。 唔會上堂掛住賣自己野和書(NN),令人失望! 失望! 以上純個人經驗,請自己分析個人要求,希望帮到你~

其他解答:

如果外比材料費的,就不用買顏料,佢比!~ 其它教室好多都冇notes,佢應該都冇。 我問過,But無Join過!~ Wish Can Help You!~~~~~~
arrow
arrow

    gabrieh6vn0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()