標題:

邊到有”家庭教師REBORN”既周邊商品店?(港島區)20點

發問:

我想買"家庭教師REBORN"既周邊 FILE, 日曆, 戒指等 但我住在港島區 請問港島區邊到有賣"家庭教師REBORN"既周邊商品店呢? P.S: 請注意:一定要在港島區

最佳解答:

如果你真係想買,搭個地鐵啦 港島線同荃灣線都好近(講真嫁) 因為以我所知,只有旺角o既信和先係動漫聖地 信我啦,出尼d個世界見識一次 你就會幾遠都會去,因為信和一定吸引到你 信和3樓,你可以去中原個地圖找 3樓有個叫和果子o既地方,可以訂,可以即買 其實一定會幫你訂到 jump同animate o既reborn周邊 我都好鍾意reborn,我住黃大仙米又係咁去 信我啦,冇問題嫁 ----- 可能你唔鍾意d個問答,但係都想你try下 我地都係鍾意reborn o既人ma ^0^

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    gabrieh6vn0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()