標題:

c的問題, 唔識點將個char加落個string到

發問:

我本來想用strcat() 的, 但發覺 char a[1000], b[1000]; strcat(a,b[i]); 這種寫法係唔得的.... 我又試過,用for loop, 將character續個加上去, 但當用printf("%s", a) 後面出了一段亂碼 咁我應該點做呀???請各位幫幫我嗯/____\ 其實c有無方法將char轉做string??? 係呀!!!唔可用c++的function呢....因我就係用了c++寫, 點知比人打返轉頭, 要轉用c~~

最佳解答:

先define 一個長度為 1 的string char temp[1]; 再把這個string 的 address 指向那個 character。 temp = &(b[i]); 再用strcat的這個function; strcat(a, temp); **** 抱歉,本人手上沒有compiler可以幫你testing ,而我很久未寫過C,以上的 code應該會 work,唔 work歡迎再問。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    gabrieh6vn0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()