標題:

去tokyo hair salon駁髮好冇GA?(OR其他Salon...只在旺角or沙田)

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想去駁髮''上網睇過tokyo hair salon $299 100束]] 如果有其他salon好GA''可以比個地址同個salon名我'' 我要keep得長時間D ga'' 更新: 係要駁真髮GA WOR]]

最佳解答:

荃灣得吾得呢.我跟左個髮型師好多年...早排先帶左幾個f..去駁髮..佢地個個都滿意..個髮型師早1..2年都係喺大salon到做..信心1定有保証..地址係沙咀道337号c1地下.salon名我忘記左tim..66806881..打去問下個髮型師..我記得價錢係388任駁..記住你話丫kk介紹..

其他解答:

我做過駁髮,幾貴但好"襟",我己駁了4個月都未需要拆,每個月去做treatment 每次去都免費幫我補駁返掉了的一兩"條"駁髮,,有次冇做treatment 只$39 洗了頭都可以免費補駁,我就是偷有after sales service 先時時幫親。
arrow
arrow
    全站熱搜

    gabrieh6vn0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()