標題:

Conditional sentences(TYPE1&2)

發問:

我知道TYPE1係講有可能發生既野,TYPE2係想像出來既野. 書話: If Sue worked harder, she would do better.(TYPE2) 咁sue worked hard 都有可能發生個喎,點解唔係type1? 仲有: If I go now, I'll be able to catch my bus.(type1) e個唔係imaginary situation咩?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我諗你本書的呢句 If Sue worked harder, she would do better.(TYPE2) 係想講 呀 Sue 可能已經係某件事上面做得唔好,所以如果佢之前有 work harder ,佢就會 do better. 同埋佢係用左 simple past ,所以應該係 type 2 . 因為 type 1 係用 simple present. 而 If I go now, I'll be able to catch my bus.(type1) 就係講我未出門口,所以如果我而家出門口的話,就可以趕得到部巴士。 係未發生的,所以係 type 1 ,有機會趕得上。 講番 tense 的話,就係呢句係 simple present. 所以會係 type 1 我諗應該係咁解的. 如果你想知多 d 有關 conditional sentences 的資料的話,可以去呢個 website 睇下,我覺得幾好架 http://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/conditional-sentences

其他解答:
arrow
arrow

    gabrieh6vn0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()