標題:

我個外置hard disk死左...急ar!! help!!

發問:

我本身部機shot shot地,要過d野落外置hard disk度,之後我整好晒一大個file咁copy入外置hard disk度la,(我o係安全模式copy)點知copy到3分1果時,佢突然話有咩野錯誤..中止左個copy...但係之後每過大約10幾秒就彈一次個錯誤出黎..仲話[[延遲寫入失敗]]!! (但我條usb已經好勁..唔係普通usb)我重開機...點知開機佢只係知道有個-usb media drive-,但o係我的電腦係睇唔到有個drive!! 即係部pc知我有插野...但係冇show出黎(冇show到佢係K: drive)... 顯示更多 我本身部機shot shot地,要過d野落外置hard disk度, 之後我整好晒一大個file咁copy入外置hard disk度la,(我o係安全模式copy) 點知copy到3分1果時,佢突然話有咩野錯誤..中止左個copy... 但係之後每過大約10幾秒就彈一次個錯誤出黎.. 仲話[[延遲寫入失敗]]!! (但我條usb已經好勁..唔係普通usb) 我重開機...點知開機佢只係知道有個-usb media drive-,但o係我的電腦係睇唔到有個drive!! 即係部pc知我有插野...但係冇show出黎(冇show到佢係K: drive) 想睇個drive都睇唔到 呢度要講下我copy野既流程先.. 我外置hard disk有好多個文件夾,其中一個就係叫-aaa-,本身個文件夾內都有好多野!! 咁我o係內置hard disk度一早整左個-ccc-文件夾,我將-ccc-文件夾 copy入-aaa-文件夾入面. 之後我死心不息咁入返正常mode開左成30幾40次機... 終於比我見到個外置hard disk,點知佢右下角話--資料己遺失。-- 之後又彈左--Windows 延遲寫入失敗--Windows無法儲存檔案K:\\$Mft的所有資料。-- 我開返個外置hard disk(終於開到), 但點知我-aaa-個文件夾入面乜都冇晒!連我copy野之前果堆files都冇埋!(其實我開唔到黎睇, 因為佢話損壞左, 不過佢show係show 0kb.........) 但係我原本隻hard disk係100gb既....而我隻外置hard disk未壞時( 未開始copy野前) 大約係得返10gb既位, 然後我就 copy 4 gb既野落去) 我個"aaa"文件夾未copy野前大約係20 gb. 即係未copy前: hard disk有90gb 滿(其中-aaa-佔20 gb) copy 後(損壞後): hard disk 都係90bg 滿! (-aaa- show 0 kb....) 咁即係點?? 我可以點救..........其實仲有冇得救........我好多好多相o係晒入面... 而家好灰........唔該各位幫幫手..............!!!!! 更新: 尾5 果行: 我個-aaa-文件夾未copy野前大約係20 gb.

最佳解答:

講咁多野.個外置買左幾多錢呀,有冇保養呀,有就去原廠維修,不過唔駛指意佢會幫你抄起緊要資料,佢地一定冇咁得閒服侍你,冇就索性拆開佢拎個HARDDISK叫高手幫你放入電腦,希望可以讀返資料出黎,好有機會係外置 HD個盒仔壞左,但係拆開之後再放回原位,原廠未必肯幫你保養(唔好當人地傻,一定會發現你拆開過)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    gabrieh6vn0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()