close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

還原Windows Vista

發問:

本身電腦係Windows Vista 之後洗左機 轉左去做Windows 7 我而家想還原番做Windows Vista 我試過係開機咁F11都唔得 可以點做? 更新: 我電腦係廠機係compaq既. 都試過用系統還原都係唔得 我又唔想買隻碟去洗. 幫幫手~~

最佳解答:

首先, 用系統還原係一定唔可以由 win 7 變番做 vista! 另外, 既然你係買廠機, 買機嗰陣 compaq 應該有好多跟機碟俾你, 最低限度都會有正版嘅 vista 同所有驅動程式! 所以正常嚟講, 你係唔駛自己俾錢再去買隻碟嚟洗機, 或者你試吓搵返 買機嗰陣啲嘢, 睇吓仲搵唔搵得番! 最後, 由於你部係廠機, 每間廠嘅 settings 都唔同, 所以我唔知你部機 係唔係開機入 F11, 定係其他制! 最好就係你打去 compaq 度問吓! 希望幫到你

其他解答:
arrow
arrow

    gabrieh6vn0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()