標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有關天使街23號的最終結局!!{10分!!!!!!}>

發問:

(1.聽人講惡魔的法則4有天使街23號,惡魔的法則,麻雀要革命,壁花小姐奇遇記的總結局,既結局係咪真家? (2.咁如果真係有咁多書的結局,咁係點呀? (3.最後究竟佑慧選了誰?>< (4.惡魔的法則4(簡體)可以在香港那裡買得到呢?[附詳细地址] (5.係咪出左天使街23號的續集la? (6.如果真係有續集,咁係講咩,係香港那裡買得到呢?? P.S.回答者,若可以的話,可留下MSN(冇當然5駛) 本人的MSN:kuromi1206@hotmail.com

最佳解答:

1)真架.. 2)距地咁多本書既主角會出現系惡魔的法則4里面個尋寶比賽里面, 距地代表距地間學校去比賽,點知金家系到搞破壞,sun都系距地既人, 麻秋秋,蘇佑慧,蔡翎距地都慢慢一個一個咁犧牲左,最后剩翻聖夜距地兩個,跟住sun突然變翻好人,為左救翻聖夜距地兩個,距都死左.. 到左最后..距地終于韻到寶藏..系12件樂器同一本樂譜..麻秋秋,蘇佑慧,蔡翎距地都救翻無事..大約系咁啦.. 3)距最后邊個都無簡 4)http://www.greenreadings.com/ -->系旺角架,d書同大陸價差唔多,不過好似而家會貴幾蚊架~ 5)系啊..好似叫星空下的約定..不過唔系郭妮作既 6)我上面比你果個網址都有..而且果到好多大陸書都有架..都系 簡體的....本續集大約系講蘇姬薯假去補習d野...我唔太清楚..我無睇 P.S發問者,我msn:emily9379@hotmail.com 我add你,你記住add翻我Bo...一起講下d故事內容都好~xDD

其他解答:
arrow
arrow

    gabrieh6vn0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()