標題:

開小食店或果汁店

發問:

我已家資金上有20萬左右~果汁店要幾錢?? 我自己本身都係做厨房的!!!徐了油尖旺區!!!仲有哪好呢???? 第一样係做喲咩先??飲食業已家係咪真係唔好做???

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

飲食業真係好難做,成本貴舖租貴人工貴,除非你自己一個做晒!開果汁店純賣果汁好難做,除非人流極旺但相對舖租勁貴! 你自己本身係做厨房(中式還是西式),你可以考慮吓同果汁合併,但最重要都係要有咖啡奶茶,因為大部份香港人都是喜歡這類飲品。開舖頭幾時都係要近自己住嘅地方好,因為你係瞓晒身去做,一日二十四小時你會有十二小時或以上在這裡,那你還找那麽遠幹嗎?第一樣係做咩?就當然係睇吓自己是否接受到冇咗20萬啦! 歡迎垂詢意見: claratsuitsui@yahoo.com.hk 2008-07-25 20:40:11 補充: 正是本人!!

其他解答:

可唔可以send埋d資料俾我? 我都準備緊呀...好多野都唔識好驚呀...有請各方給我意見! 開一間果汁店需知...我剛剛睇啱咗一間地鋪租金大約7000蚊...|||||我以前都有plan過開..但最後冇開到..但手上有搜集得黎ge資料..同埋我做開舖頭生意的,有興趣都可以加我交流一下 MSN:tin_lungl@hotmail.com
arrow
arrow

    gabrieh6vn0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()