標題:

點解我條JJ會係偏向左的呢?

發問:

我條JJ由末去到中間偏前ge位置都係直ge 但係由中間偏前開始, 去到龜頭位都係偏向左邊的 大約偏了10-20度(量角器來計) 我聽過有人都係咁 但係佢就偏左30-40度 醫生就話佢唔正常 咁我偏咁少又點? 我諗係我以前條JJ有時會擺左去左邊 久而久之, 就彎向左邊了 我試過擺返去右邊 但係效果唔顯著 沖涼時候捲向右邊 但反而會變得更加左邊 我軟的時候係偏左 硬的時候係直的 但係去到勃起了, 就會變返左邊 (硬姐係變粗了, 但未勃起) 點先可以解決問題呢?

最佳解答:

哈哈大家好嗎:男性的陽具也好、陰莖、JJ、弟弟都好,當受到性刺激時勃起後偏左或偏右大致上都無問題的。只要勃起時夠硬、硬大就是了,因為在真實的性行為時,男性或女性都會用手帶導引進陰道口的,女性在性刺激過程中得到充足的分泌滋潤時,會微微把雙腿分開好讓大陰唇、小陰唇張開,同時陰道口外露給男友見到的,男性這時用自己的手握緊勃起的陰莖、把龜頭對著陰道口衝進陰道內的。同時男性的陰莖是由一層皮膚包圍著的,由人體內部經會陰直到體外的,皮膚下是海綿體兩條尿道在下,受到性刺激時由心臟供應血液充實變硬和增大的。在平靜時期如果長時間把陰莖放在左方的話自然會偏向右邊的,長時間放在右方的話多數會偏左邊的。記住是長時間的,不是見到陰莖向左即時把它推向右,短時期作用不大是真的。噢還有是自慰(手淫)時多數用左手的話也會有偏向左邊的,要時不時轉換右手或左手中和位置呀,當然要多次轉換才見效的。實在的偏向那方都無問題的,你試想象一吓,如果陰莖硬到如鐵柱、石頭時一啲感覺也沒有,要來一啲樂趣都無,不要也吧,性交時體位時變的,足夠硬度向上向下或向左向右樂趣無窮呢。硬鑌鑌無嚟味道的,算得嘜呀。最後一句絕無問題,希望你會明白和幫助到你解釋疑惑呢,拜拜了 圖片參考:http://imgcld.yimg.com/8/n/HA00919929/o/701003160105513873365610.jpg

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

正常的,,don't worry|||||唔好去理佢啦!!生理現象啫~~~我都係好似你一樣= =有d唔好意思|||||what's matter to you???? you have the best JJ shape in life. that work great when you have sex with woman......
arrow
arrow
    全站熱搜

    gabrieh6vn0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()