標題:

BB 邊度剪頭髮好呢?

發問:

天氣太熱啦,想幫BB剪頭髮,但佢無時停. 根本剪唔到, 請問大家有無同樣問題 ? 點解決呢 ? 香港區邊度可以幫 BB 剪頭髮....... please help

最佳解答:

天氣太熱啦,想幫BB剪頭髮,但佢無時停, 根本剪唔到,原因簡單:你出發點是幫BB剪頭髮,你知唔知BB當時太惊啦,一個「金毛」男人(有髮型師的頭髮十分新潮),拿著會動的機器連頭发剪斷,在自己頭上上下出手,唔惊先奇,我有同感經歷。當他見過大人理髮過程,見多咗,他才會覺得舒服,扮靚靚嗎?

其他解答:

幫佢剪頭髮真係超級傷腦筋,就算佢肯乖乖坐低左,到個師傅放把較剪落去時,佢都會郁黎郁去,唔肯比師傅剪 我之前就拎定D佢最鐘意既玩具,去到坐低就比佢玩,不過都係剪得一半,佢就開始郁喇。好在個師傅快手,都剪到個初形出黎 之後我就決定等佢訓左,抱住比師傅剪。係會剪得到既,不過就驚佢突然郁同未必剪到個形咁靚。最後果次我索性自己同佢剪,係屋企開定卡通片,搵埋媽咪幫手,快手快腳都叫做剪到下。 我自己本身就係九龍既,所以唔知香港邊到有... 提埋你,BB剪頭髮最唔鐘意D頭髮整到頸同身都有,會好炆同發脾氣扭計。你可以試下佢剪頭髮果時,搽定D爽身粉係頸同身到,剪到一半又幫佢搽D,咁佢就唔會覺得拮住唔舒服架喇

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow
    全站熱搜

    gabrieh6vn0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()