標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

小妹感情問題,女仔入一入尼

發問:

本人係女仔尼,鍾意左1個同年不過大過我的男仔,唔係讀同一間學校. 之前我知佢鍾意1個女仔,但係後來問佢就話冇(佢唔知我鍾意佢),果陣知佢有鍾意的人果陣,個心有d唔係幾舒服,呢排唔知係咪我feel錯左,但係我自己(only 自己)覺得佢對我有dd好感,只係覺得,唔知有冇feel錯,唔知係咪第1次初戀-口- 但係呢排又對我cool左d,我同佢say hi先彩我,我唔同佢say hi就唔彩我-口- 想大家幫幫小妹解決呢個問題,點樣可以令佢有dd,只係dd -口- 鍾意我-.-xdd 唔該各位!

最佳解答:

我諗唔一定要係女仔先答到你問題既= = 我肯定你100?.- 人地對你好少少,,你就以為佢對你有好感,,你再諗下佢係咪咁樣對人地先-.-唔好唔記得你係暗戀佢,,鐘意既人對自己好少少可能會有錯覺都唔定,,,加上你自己都懷疑自己係咪feel錯,,咁十成肯定係- -哈哈 我有個問題- -你話你地唔係讀同一間學校,,,我想問你係幾時撞到佢? 放學後/假期/隔離鄰舍? 如果唔係學校撞到佢,,係街撞到佢,,佢同你say返句hi就走左我諗....= =一係佢就怕羞唔敢同你講野,,一係佢就唔想同你傾/唔想同你分享心事,,甚至連搞個爛gag都廢事- - 最後,,我諗大家都幫唔到你解決你個問題,, 如果你要做得突出d佢先鐘意你少少,, 下次有個女仔做得更出色過你,,佢咪鐘意第2個,, 鐘意一個人係講feel,,好主觀,,好難有條線去界定 你想佢鐘意你dd丫? 1)um..著衫要著得有型有格,,個頭扮靚d,,你受人歡迎佢自然會想了解下你。 2)如果你成日都撞到佢,第1句唔好成日都係hi-.-轉下其他會冇咁悶,,例如嗌聲早晨,,食左早餐未?下次就話"咦,咁岩既"之類,,講野果陣溫柔d斯文d,,開朗d(切忌愁眉苦臉) 3)關心佢多d,,問佢今日做過咩,,鐘意d咩等,,但唔好咁囉嗦and煩= = 有唔明再問xd

其他解答:

你所謂嘅好感係咩意思先?我諗你諗得太多了!一時覺得佢對你有好感,一時又覺得佢對你cool!其實都係你自己單方面諗啫!點解唔去揾答案呢? 你想令佢鍾意你,首先你要注意嘅,就係你哋嘅關係,起碼要有良好嘅關係你哋先會有進展!仲有,千祈唔好篤中男仔嘅死穴,你直接問佢係咪鍾意個女仔,係都唔敢認啦!俾我見到你都想避你,佢可能會諗:點知你下次又會問我咩問題呀! 女仔有咩會吸引到男仔呢?其實好簡單,大部份男仔都鍾意單純d嘅女仔,有邊個男仔鍾意個女仔B Li巴喇吖?又或者樣樣都好似知道晒咁,但又唔係要純到隻綿羊咁,總之就自自然然,大方爽朗,不過如果你性格唔係咁,就無必要刻意去改,因為相處得耐真性情都會原形畢露嘅,所以都係做返你自己,要做嘅就係增加自己嘅修養同內涵,咁你嘅魅力就自然出嚟喇! 祝你成功|||||可能佢知道你鐘意咗佢所以就吊高黎賣,咁你可以試下唔理佢,對佢更cool,咁佢反而會留意你,反轉頭去引你注意佢,男人就係咁賤,越容易得到就唔會真惜,越難就越覺得有挑戰性.|||||胳拉底笑了笑: 因為人需要成長,每個人都會老,但唔一定每個人都會成長,而愛情可以幫助一個人了解自己同成長。 阿拉又問: 咁應該搵一個點樣嘅人去愛? R胳拉底: 一個適合你自己既人。因為無論係你最愛嘅人,定係最愛你嘅人,如果對方唔能够了解你,明白你嘅需要,你都唔會有安全感同歸屬感。 阿拉點點頭: 咁點先知道對方適合自己? R胳拉底說: 首先你地要認同對方嘅快樂就等如你自己嘅幸福快樂。施予就係愛,所以你需要為左令到對方覺得更加快樂而不斷努力。 阿拉忍不住說: 那豈不是好辛苦? R胳拉底說: 愛應該係發自內心嘅一種感覺,你唔應該覺得會辛苦。 阿拉有些驚訝: 哦? R胳拉底又繼續說: 情因為互相欣賞而開始,人因為互相心動而相愛。如果你只係因為種種嘅條件去愛一個人,你只係想要擁有對方,或者係擁有對方嘅愛。真愛應該超越時間同距離,對方係你心入面應該係獨一無二,你愛嘅應該係對方個人,而唔係一個表面嘅驅殼。 阿拉摸了摸頭: 咁點解相愛之後,反而冇左以前相戀嘅感覺? R胳拉底說: 當時間耐左,愛情會不知不覺中轉變為感情,你會逐漸將對方視作你生命中嘅一部分,有D人因為唔可以離對方而選擇結婚,有D人選擇繼續追逐激情而去愛另一個人。但更重要嘅係,你要問自己相愛之後你學到D咩野,防止自己再犯同一個錯誤。 阿拉想了想: 咁愛情是否一生一世既承諾? R胳拉底點了點頭: 承諾只係你對愛情嘅一種選擇,愛情之偉大是在於難得,茫茫人海裡面,兩人相愛嘅機會率係六十億分之一,所以你應該好好咁珍惜!記住,如果你錯過左呢次嘅機會,你永遠唔會再搵到另一個一樣既人! 阿拉: 咁點先知道自己遇到自己嘅真愛? R胳拉底想了想: 真愛中嘅人通常都會樂觀進取,同成熟開朗。希望你遇到一個人令你有呢種感覺嘅人! 2008-09-08 19:46:57 補充: 友情 / 愛情 都係一種感覺, 感覺需要互動, 需要互相去配合對方,兩個人點樣係埋一齊生活好講 Teamwork! 我希望你小心保護自己,因為每段戀愛關係都有一定既危險性。你應該問自己你會用幾長時間去感動對方,幾長時間之後你真真正正放棄﹖我真心希望你能夠搵到生命中的另一半。 所以唔好俾自己太大壓力,亦唔好俾對方太大壓力,比D耐性先得,Un 唔 Un 呀 :D|||||你可以比佢知道你單純的一面,同冷莫的一面!!!!! 我都想我鍾意的男仔佢鍾意我!
arrow
arrow
    全站熱搜

    gabrieh6vn0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()